Partaideak hainbat talde ezberdinetan banatzen dira eta talde bakoitzari kolore bat eta zenbaki, letra edota hitz bat jartzen zaie, hauek "identifikio klabea" izango da. Joklari bakoitzak literna, papera eta arkatza izago dute. Jokalariei masailean beraien identifikazio klabea marraztuko zaie.
Behin jokalariak identifikatuta, jolasari hasiera emango zaio; partaide bakoitza jolas eremuan zabalduko dira eta aurkarien identifikazio klabea asmatu beharko dute. Jokalarien klabea ikusten dutenean, paperean idatziko dute, baina beraiena beste jokalariek ez ikusten saiatuko dira.
Aurkarien klabe gehienak asmatzen duten taldeak irabaziko du jolasa.
2016(e)ko otsailaren 6(a), larunbata
Literna jolasa
04:54
2 talde baino gehiago, Adimen eragile formala (12-16 urte), eremu handitan erabiltzeko jolasak, Gaubela jolasak, Iraupen oso luzea, Jokalari asko (35-50), Jolas lehiakorrak
No comments
Harpidetu honetara:
Argitaratu iruzkinak (Atom)
0 iruzkinak:
Argitaratu iruzkina